torsdag 15 juli 2010

Tids nog

Tids nog ska jag skriva i min blogg, tänkte jag. Det var länge sedan sist jag skrev. Det har varit värmebölja och man har inte orkat mer än det nödvändigaste. Vi har haft besök några dagar med två vuxna och två barn, fyra och tio år gamla. Vi har ju nära till vattnet och barnen har legat i sjön mest hela dagarna. Det har varit trevlig samvaro med grillat till middagarna. Jag har skrivit på förmiddagarna och försökt göra något fysiskt på eftermiddagarna. Idag ska jag ta itu med prästkrageängen som nu är utblommad och inte så fin längre.
Här försökte jag få in en bild på ängen. Men lyckades inte. Jag ska lära mig det.
Sedan ikväll ska jag på teater inne i Falun. Fick en inbjudan på facebook eftersom jag känner de medverkande. Det ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar