söndag 15 september 2013

Tiden går och nu fyller min svärdotter 40 år. Till Hanna, 40 år 2013 Jag faktiskt många vänner har och med de flesta är jag också släkt för att de bär på gener ifrån mig men se´n det också finns en del som knutit band med Leifs och mina barn och kära Hanna du är en av dem. Vi vet att ingenting i livet gratis är nej för det mesta krävs det kämpaglöd så även när små barn blir till minsann men efter mycken möda hände det en flicka och en pojk såg dagens ljus så raden utav barnbarn blev till sju Och se´n du skaffat dig en profession som också kostat tid och energi är ock beundransvärt på många sätt men för ett mönsters linjer hit och dit ska bli på sådant sätt att det berör det måste ha ett sting liksom struktur. Jag läst att Hanna faktiskt sagt en gång att till naturen har hon starka band där som idéer hämtas upp helt lätt ibland kan också något oväntat helt plötsligt bli till ljuvlig harmoni när som hon blandat något ärvt med nytt just som hon fångat tankens snabba flykt en rörelse, ett infall i ett språng så gör en konstnär utav stora mått och därför är jag himla glad att jag har blivit svärmor just till dig min vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar